پرورش قارچ گانودرما لوسیدم  در خراسان بزرگ  و ارسال به تمام نقاط کشور.تماس 09155846203-09382410574-
پرورش قارچ گانودرما لوسیدم  در خراسان بزرگ  و ارسال به تمام نقاط کشور.تماس 09155846203-09382410574-

پرورش قارچ گانودرما لوسیدم در خراسان بزرگ و ارسال به تمام نقاط کشور.تماس 09155846203-09382410574-

کانال تلگرامی https://t.me/ganodermalucidem

قارچ گانودرما


قارپ گانودرما لوسیدم 

معجزه گیاهان

پادشاه گیاهان

تنها گیاهی که بیشترین خاصیت برای بدن را دارد

حتما تحقیق کنید

مناسب برای همه افراد


مطالبی جالب درمورد قارچ گانودرما که بهتراست بدانید

  • مطالبی جالب درمورد قارچ گانودرما که بهتراست بدانید
  • تاکنون 50 گیاه تونیک در طب چینی شناخته شده که قارچ گانودرما یکی از مقدس ترین انواع این گیاهان است و به “قارچ جاودانگی” و “قارچ قدرت روحی” نیز معروف است.
  • گفته شده قارچ گانودرما برای افزایش طول عمر و جوانسازی فیزیکی بدن تاثیر مثبت دارد.
  • قارچ گانودرما توسط جویندگان معنویت و برای آرامش عمیق در مدیتیشن مصرف می شود.
  • دامنه کوه Changbai در جیلین چین خواستگاه بومی این قارچ می باشد و این گیاه اولین بار حدود 396 سال قبل از میلاد در این کوه کشف شده است.
  • قارچ گانودرما در چین باستان توسط امپراطورانی که به دنبال جاودانگی بودند استفاده می شده است.
  • تحقیقات نشان داده قارچ گانودرمای قرمز و بنفش – اگرچه پیدا کردن آن ها سخت تر است – کیفیت بهتری نسبت به سایر انواع دارد.
  • برخی محققان معتقدند چوبی که این قارچ روی آن رشد می کند (در کوهستان و به دور از مواد شمیایی) دارای خواصی همچون افزایش سیستم ایمنی بدن و قدرت بدنی است.

قارچ جان‌افزا ( ویکی پدیا)

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

قارچ گانودرما یا قارچ ری‌شی (نام علمیGanoderma lucidum) قارچی از تیرهتابان‌پوستان (Ganodermataceae) است که طب سنتی چینی مصرف دارویی داشته و اکنون در اکثر کشورها استفاده میشود.


نام محلی این قارچ در چین، لینگ زی؛ در ژاپن، ری‌شی و در کره، یونگ زهی می‌باشد. چینی‌ها معتقدند که این قارچ نماد زندگی شاد، شانس، سلامتی و طول عمر و حتی جاودانگی است. این قارچ در طب سنتی جهت درمان بی خوابی، تنگی نفس، تقویت حافظه، بیماری‌های کلیه و کبد، ورم مفاصل، آسم مورد استفاده قرار می‌گیرد. طی چند دهه اخیر تحقیقاتی بر روی اثرات درمانی و شناسایی ترکیبات شیمیایی این قارچ دارویی صورت گرفته‌است،[۱]در مقاله ای که توسط مؤسسه کاکرین منتشرشده و حاصل تحقیق متخصصانی از دانشگاه لیورپول بر روی خواص درمانی این قارچ بوده، تأثیرات مثبتی در اثر استفاده از این قارچ به صورت جانبی برای کمک به روش‌های معمول درمان سرطان دیده شده‌است.[۲]این دارو بدون عوارض می‌باشد. این قارچ بو و طعم دل‌پذیری ندارد و خام آن قابل خورده شدن نیست. در کشورهای مختلف به غیر از چین ژاپن و کره این قارچ به صورت ترکیب با خوردنی‌ها یا دمی‌های مختلف به خصوص قهوه است.این قارچ به عنوان یکی از قارچ های دارویی شناخته شده است